سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ به داوود علیه السلام وحی کرد :«ای داوود ! به من شادمان باش و از یادم لذّت ببر و با مناجات من متنعّم شو که به زودی، خانه را از فاسقانْ خواهم پرداخت ولعنت خود را بر ظالمان قرار خواهم داد» . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :28
کل بازدید :210935
تعداد کل یاداشته ها : 170
103/2/9
4:45 ص

تابلوی نمایش پروژه آزمایش جابربن حیان


 
 
 
 
 

نتایج(جدول و نمودار

نتیجه گیری

منابع

سپاسگزاری

 

 

 

 

 


 

 

عنوان

مسئله

فهرست مواد

روش کار(روندآزمایش  )

تصاویر و عکس ها

 

 

 


 

تحقیق زمینه ای

تعاریف

فرضیه


 

 

 


 

دفتر کارنما

 


 

گزارش کتبی

*مسئله  :سئوالی است که آزمایش شما سعی دارد به آن پاسخ دهد  .

*تحقیق زمینه ای  :اطلاعات بدست آمده دانش آموز از کتاب ها و وب سایت ها ویا مقالات مختلف که در قالب چند بند یاپاراگراف سازماندهی می شود  .

*تعاریف :

الف).در این بخش هر لغت مهمی که در مسئله به کار برده شده و ممکن است برای دانش آموز یا دیگران نا آشنا و جدید باشد تعریف وبیان می گردد.

ب).متغییرهای مستقل-وابسته و کنترل شده نیز در  بخش تعاریف قرار می گیرد.

*فرضیه:حدس هوشمندانه دانش آموز براساس اطلاعات جمع آوری شده است و اعلام می کند که در نتیجه تغییراتی که دانش آموز در جریان آزمایش اعمال می کند چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

*فهرست مواد:تمام موادی که در جریان آزمایش مورد نیاز است در این بخش قید می گردد.

*روش کار:یک دستورالعمل گام به گام برای اجرای آزمایش محسوب می شود که با تعیین گروه کنترل و گروه متغیر آغاز می شود.گروه کنترل گروهی است که در جریان آزمایش هیچ تغییری بر روی آن اعمال نمی گردد.در این بخش شیوه آزمایش توسط دانش آموز نیز قید خواهد شد.

*نتایج:در این قسمت آنچه در آزمایش ها رخ داده ثبت و سازماندهی می شود و توسط نمودار وجدول نشان داده می شود.لازم به توضیح است که هر آزمایش باید حداقل 3 بار تکرار گردد تا نتایج آن قابل قبول تلقی شود.

*نتیجه گیری:بخشی است که نشان می دهد نتایج آزمایش فرضیه دانش آموز را تایید می کند یا نه.

*تصاویر وعکس ها:تمام عکس هایی که در جریان آزمایشات گرفته شده در این بخش قرار گیرد.لازم است نام عکاس  در کنار عکس ها نوشته شود